In Danish

Om Foghs statsministermaleri

Selvfølgelig har journalisterne aldrig nogensinde været frie og uafhængige. Selvfølgelig kan en mand have flere koner. Selvfølgelig er det fuldstændig tilfældigt, hvem vi ender med at dele vores liv med. Og selvfølgelig kan Simone Aaberg Kærn både være venstreorienteret og have tungen helt oppe i asen på højrefløjen. Det kan lade sig gøre. Men det er ikke det samme som, at man skal gøre det. – Michael Jeppesen

I'm pretty much in love with a data. Or, the knowledge we can extract from it. Or, rather, the better decisions that can be made based on said knowledge.I hold a M.Sc in Sociology a MA in Historical Social Enquiry (Social History + Historical Sociology + Global Development), and work as Information Management Lead at the International Federation of Red Cross and Red Crescent Societies. I guess you can call me a Computational Sociologist of Global Development and Humanitarian Action. No less.That's pretty much it, really.

  1. Flere læsterlige klø til Aaberg Kærn i samme artikel:

    “Budskabsmalerier må tilmed lide den tort altid at blive analyseret. Fogh foran et bøgetræ, der netop er sprunget ud? Er Fogh sprunget ud? Fogh malet utroværdigt, er Fogh utroværdig? En slange kigger frem fra træet, har Fogh ladet sig friste af magten etc.

    Kunstnerens baggrund som bz’er og venstrefløjsaktivist har tilmed ført endnu et lag spekulationer med sig. For kunne portrættet være udført dårligt, fordi hun mener, at Anders Fogh er dårlig? Kunne den overfladiske Fogh, der ikke ligner et rigtigt menneske, være malet sådan, fordi hun mener, det er sådan, han er?”

Comments are closed.

%d bloggers like this: